Rejestracja
Forum Gol Center Forum Strona Główna
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  Forum Gol Center Forum Strona Główna » Hydepark

Autor Wiadomość
kArolek
GCF Abramovich



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 48 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bardo

PostWysłany: Śro 9:39, 06 Lip 2005 Back to top

Rejestrując i udzielając się na Forum tym samym zgadzasz się na poniższe warunki:

1. Postanowienia ogólne:
A.Użytkownik rejestrując się na Forum GolCenter oświadcza, iż zapoznał się z treścią tego regulaminu i w przypadku zamieszczania wiadomości będzie przestrzegał zasad tutaj panujących. W przypadku zamieszczenia jednej lub nie zamieszczenia żadnej wiadomości konto użytkownika może być skasowane bez poinformowania go o tym (takie kasowanie kont przeprowadzamy, co kwartał w roku).
B.Przed napisaniem e-mail'a lub wiadomości prywatnej (PW)
do administratora sprawdź w dziale FAQ lub skorzystaj z wyszukiwarki Forum, w celu zobaczenia, czy to pytanie nie zostało już zadane przez kogoś innego.
C.Forum jest moderowane, kontrolowane, sprawdzane i obsługiwane przez Zarząd, w skład, którego wchodzą:
administratorzy, moderatorzy oraz moderatorzy konkretnych działów.
D.Każdy użytkownik ma prawo do wyrażenia opinii na temat niniejszego regulaminu. Może przy tym zaproponować nowy paragraf, zmianę obecnie istniejących lub całkowite usunięcie któregoś z punktów. Propozycja będzie rozpatrywana przez zarząd. Wypowiedzi na temat regulaminu, jak i forum należy składać w odpowiednim dziale.
E.Regulamin ten jest aktywny od chwili jego publikacji przez czas nieograniczony.

2. Zasady panujące na Forum:
A.Korzystanie z Forum jest bezpłatne
B.Zabrania się na odpowiadanie na tematy nieaktualne
C.Zabrania się publikowania jakichkolwiek postów naruszających prawo oraz związanych z piractwem komputerowym, wymienianiem się 'serialami do gier', podawaniem adresów do stron z crackami oraz serialami.
D.Zakładając nowy temat należy wybrać odpowiedni dział na Forum i temat zamieścić tylko raz (bez dublowania tematu np. w innych działach), w przeciwnym wypadku temat może być usunięty lub ewentualnie przeniesiony do właściwego działu bez ostrzeżenia/poinformowania.
E.Mimo, że na Forum jest dział poświecony luźnym, z niczym nie związanych rozmów, nie będą tolerowane tematy kompletnie nie mające sensu (typu "Który forumowicz jest najlepszy", "Czy powinienem odejść z forum"), a także ankiety (typu "Czy mnie lubisz ?")
F.Na Forum zabrania się prowadzenia jakiejkolwiek formy reklamy oraz zamieszczania przekierowań na inne fora. Reklamy na Forum, a należy pytać o nie Administratorów.
G.Zabrania się publikowania treści obrażających mienie innego użytkownika forum, w szczególności z racji wyznawanej religii, orientacji seksualnej, płci i innych cech osobistych.
H.Nie wolno używać w postach słów wulgarnych, w szczególności przesadzać z nimi, takie posty mogą być usunięte według subiektywnej oceny administratora Forum.
I.Nie wolno pisać tylko do jednej osoby, uskuteczniać z nią kłótnie, itp. - do tego typu prywatnych rozmów służą mechanizmy wbudowane w Forum, m.in. opcja "Prywatne Wiadomości".


3. Profil użytkownika:
A.Podpis - ograniczenia dotyczące podpisu:

- tekstowy: do 255 znaków

B.Zabrania się umieszczania w podpisie bannerów reklamowych.
C.Ksywka użytkownika - ksywka użytkownika, to parametr wybierany przy rejestracji, który jest niezmienny podczas dalszego użytkowania. W sytuacjach naprawdę ważnych ksywkę może zmienić administrator (nie częściej niż raz na rok czasu).


4. Oto zasady przyznawania stopni na Forum:
0-50- trampkarz
50-150- Junior
150-300- Skład B
300-550- Rezerwowy
550-800- Pierwszy skład
800-1250- Scout
1250-2000- Asystent
2000- 2500- Menadżer
2500 i więcej Prezes

Moderatorzy mają prawo zmieniać swoje rangi według własnej woli.

5. Avatary
A.Maksymalny rozmiar dopuszczalny na Forum to 85x85 px
B.Waga avatara nie może przekraczać 8kb., Jeśli przekroczy avatar zostanie usunięty

6. Kary za nieprzepisowe zachowanie użytkownika:
C.Ostrzeżenia - zapamiętujemy Twoją ksywe, a jak jesteś grzeczny to Ci przebaczamy Smile. Zawsze od tego zaczynamy.
D.Ban tymczasowy - jak ktoś nam zbytnio uprzykrza życie stosujemy ten rodzaj kary (po uprzednich ostrzeżeniach - albo i nie jak ktoś bardzo przesadza). Użytkownik dopisywany jest na tzw. "czarną listę".
E.BAN - najcięższy rodzaj kary, czerwona kartka - tylko w ostateczności, gdy nie pomagają prośby, groźby i inne kary. Małe są wtedy szanse na zdjęcie bana.


7. Postanowienia końcowe:
A.Administratorzy lub moderatorzy mogą edytować (cenzurować) lub usuwać posty użytkowników, jeżeli naruszają one któryś z punktów regulaminu. Nie mają przy tym obowiązku informować użytkownika o wprowadzeniu zmian w jego poście.
Jednak na prośbę użytkownika, np. poprzez prywatną wiadomość mają obowiązek wytłumaczyć, dlaczego
dana wiadomość została zmieniona.
B.GCF Group zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu
w dowolnym momencie i poinformowaniu o tym użytkowników na forum "Sprawy forum".
C.GCF Group nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi użytkowników forum, lecz obowiązuje się utrzymać porządek w celu dobrej netykiety serwisu i Internetu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin